וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חג'ג' השלימה רכישה של קרקע נוספת ברחוב איינשטיין בת"א

17.8.2017 / 13:25

החברה תשלם 31 מיליון שקל להשלמת רכישה של שטחי מסחר נוספים בפינת הרחובות איינשטיין ולוי אשכול בצפון העיר, במטרה להקים "קניון רחוב". כמו כן, היא תפעל לשינוי התב"ע במקום, על מנת להקים בקרקע גם דירות מגורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קניון רחוב" ברחוב איינשטיין בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', ממשיכה לרכוש שטחי מסחר ומגורים בחלק המערבי של רחוב איינשטיין בצפון תל אביב. הקבוצה דיווחה היום (חמישי) כי השלימה השבוע רכישה של מגרש שישי במספר ברחוב, מתוך שמונה מגרשים בסך הכול. זאת במטרה להקים "קניון רחוב" שיכלול שתי קומות מסחר לאורך הרחוב.

מדובר בקרקע בשטח של ארבעה דונם, המצויה בחלק הצפוני של פינת הרחובות איינשטיין-לוי אשכול (איינשטיין 36 א'), בה החזיקה קבוצת חג'ג' עד כה כ-42%. במסגרת תביעה לפירוק ושיתוף שהגישה חג'ג' לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הקרקע הועברה לכונס נכסים שהוציא אותה למכרז, בו זכתה קבוצת חג'ג'.

הבוקר אישר בית המשפט את זכייתה של חג'ג' במכרז להשלמת רכישה של 82% מהקרקע, תמורת 31 מיליון שקל בתוספת מע"מ, על פי שווי קרקע של כ-70 מיליון שקל. ביתר 18% מחזיקות שתי קבוצות של בעלי קרקע שונים, שלחג'ג' יש איתם הסכם לשיתוף פעולה להקמת פרויקט של מסחר ומגורים במתחם.

כיום כוללת הקרקע זכויות להקמת מרכז מסחרי בן שתי קומות, בשטח של 3,400 מ"ר ברוטו, ובהם שטח עיקרי בן 2,452 מ"ר, וכן 2,452 מ"ר שטחי מרתף, הצמודים למסחר, וחניות. בכוונת חברת חג'ג' ושותפיה לפעול לשינוי התב"ע (תוכנית בניין עיר) על הקרקע, במטרה להקים דירות מגורים מעל שטחי המסחר. מאחר שהקרקע נמצאת על פינת הרחובות המרכזית, ההנחה בקרב ראשי החברה כי שינוי התב"ע יאושר.

עוד באותו נושא

עסקת ענק בת"א: קבוצת חג'ג' מכרה נכסים למשקיעים ב-140 מיליון שקל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully