וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה לנדל"ן: 350 דירות נמכרו בהנחה לעמיתי "חבר" תוך 7 שעות

16.7.2017 / 15:00

ירידות בביקושים לדירות חדשות? כ-5,000 חברי מועדון הצרכנות נרשמו ליום מכירות בפרויקט של חברת גינדי החזקות ברחובות. 354 מהם זכו בהגרלה לרכישת דירה "על הנייר" בהנחה של עד 12%. היקף המכירות כ-580 מיליון שקל

פרוייקט מכירה של גינדי. שני רייך,
חברי מועדון "חבר" ביום המכירות/שני רייך

בזמן שבלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדווחים על ירידות בביקושים לדירות חדשות - 354 חברי מועדון הצרכנות "חבר" הסתערו בסוף השבוע על פרויקט מגורים של חברת גינדי החזקות ברחובות, כדי לרכוש דירות חדשות "על הנייר" בהנחה של עד 12% ממחיר השוק. זאת לאחר שקרוב ל-5,000 עמיתי המועדון נרשמו למבצע. בסך הכול נרכשו דירות בהיקף כולל של כ-580 מיליון שקל.

האחים גינדי רכשו לפני כשלושה חודשים מגרש בשכונה החדשה "חצרות המושבה" במערב רחובות, במטרה להקים פרויקט חדש שייקרא "westside". את המגרש רכשו מידי חברת ים סוף של היזם אלי פפושדו, כאשר עלות ההקמה המשוערת של הפרויקט נאמדת ב-550 מיליון שקל.

על פי התוכנית, הפרויקט צפוי לכלול שבעה מגדלים ובניינים בני 22 קומות ו-8-10 קומות ובהם 416 יחידות דיור. עוד הוא כולל פארק בשטח של כ-12 דונם. לחברי המועדון הוצעו דירות בשלושה בניינים בלבד, ולדברי גינדי אמור להתקבל היתרי בנייה עד סוף חודש ינואר הקרוב.

הפרויקט של האחים גינדי עלה לכותרות בתחילת החודש לאחר שהאגודה לזכויות האזרח פנתה אליהם ואל רשות מקרקעי ישראל, בטענה כי הוא אינו חוקי. היא דרשה להפסיק לשווק בבלעדיות את מיזם המגורים לחברי המועדון, בו חברים משרתי קבע בכוחות הביטחון, משום שלטענתה מהלך כזה מפלה בעלי מוגבלויות, ערבים וחרדים ומדיר משרתי צה"ל ומילואים שאינם בקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully