וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפושדו מקים שני מגדלים ברמת גן בחצי מיליארד שקל

2.7.2017 / 10:00

חברה בבעלות היזם ואיש העסקים תקים פרויקט פינוי-בינוי במסגרתו יהרסו 89 דירות לטובת הקמה של כ-285 יחידות דיור חדשות. קבוצת אשטרום תבצע את הבנייה של שלב א'

כיתוב: פרויקט מגדלי הייליין רמת גן ר"ג נדלן. הדמיה: כנען שנהב אדריכלים,
פרויקט HIGHLINE ברמת גן/הדמיה: כנען שנהב אדריכלים

חברת מגדלי הייליין ברמת גן בע"מ, מקבוצת Red Sea Group שבבעלות משפחת פפושדו, החלה החודש בשיווק פרויקט HIGHLINE במתחם "המתמיד-ארלוזורוב" ברמת גן, שיוקם בהשקעה של כחצי מיליארד שקל. אלי פפושדו מחזיק באמצעות הקבוצה גם בחברת המלונאות הבינלאומיתPark Plaza שמחזיקה כ-40 בתי מלון באירופה והקימה את מגדל נווה צדק בתל אביב, מגדלי המרינה בהרצליה ואחרים.

במסגרת תכנית לפינוי-בינוי, יהרסו ארבעה בנייני מגורים ישנים בני שלוש קומות, הכוללים 89 יחידות דיור וחמש חנויות, לטובת הקמה של כ-285 יחידות דיור חדשות. הפרויקט יכלול שני מגדלי מגורים בני 29 קומות שייבנו בשני שלבים, וישתרע על שטח של כשישה דונם.

את התכנית הגישה בשם דיירי המתחם החברה לפיתוח והתחדשות עירונית בבעלות אדריכל גיל שנהב ועו"ד יריב בר-דיין, שגם העניק ייעוץ משפטי לדיירים. שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים גם הופקד על תכנון הבניין. קבוצת אשטרום תבצע את עבודות הבנייה של שלב א' בפרויקט, שצפוי להתאכלס ב-2021.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי פפושדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחיר "פריסייל" לדירת שלושה חדרים - 2.2 מיליון שקל

תמהיל הדירות יכלול 3, 4 ו-5 חדרים וכן דירות פנטהאוז. בשלב זה מדובר במחירי השקה, כך שדירות שלושה חדרים בשטח של 77 מ"ר מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 2.2 מיליון שקל; דירות ארבעה חדרים בשטח של 94 מ"ר מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 2.5 מיליון שקל; ודירות חמישה חדרים בשטח של 145 מ"ר מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 4 מיליון שקל.

לדברי יואב פפושדו, יו"ר קבוצת Red Sea Group, "החלטנו להשקיע בפרויקט זה לאור האטרקטיביות שאנו מוצאים בתחום הפינוי-בינוי בכלל וברמת גן בפרט. לדיירים ולרוכשי הדירות חשובים כיום הגב הפיננסי של החברה היזמית המבצעת את הפרויקט, כמו גם הניסיון של הקבוצה בהקמת בתי מלון יוקרתיים באירופה ופרויקטים למגורים בישראל".

לדברי צחי עומר, מנכ"ל RED SEA ISRAEL (פעילות הבנייה בישראל של הקבוצה), היתרונות של הפרויקט באים לידי ביטוי במיקומו המרכזי בסמוך למתחם הבורסה, העיר תל אביב והקרבה לתחנת הרכבת הקלה, שאמורה להתחיל לפעול בסמוך למועד מסירת הדירות.

עו"ד בר דיין שייצג את בעלי הדירות הוסיף: "הפרויקט הזה הוא דוגמה נוספת להצלחה של מיזם פינוי בינוי, שבו בעלי הדירות לוקחים את גורלם בידם, מתארגנים ויחד עם צוות יועצים מביאים אותו לכלל מימוש". הפרויקט שווק על ידי חברת משגב שיווק מתחמי מגורים בעלות יהורם בר-שי וליאור רוט.

כיתוב: פרויקט מגדלי הייליין רמת גן ר"ג נדלן. הדמיה: כנען שנהב אדריכלים,
דירה לדוגמה/הדמיה: כנען שנהב אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully