וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק בת"א: קבוצת חג'ג' מכרה נכסים למשקיעים ב-140 מיליון שקל

27.4.2017 / 13:51

דיווחה לבורסה כי חתמה על הסכם במסגרתו תמכור זכויות לשטחי מסחר, חניות, יחידות דיור ושטחי משרדים במגדל רסיטל ובמתחם סומייל שהיא בונה ברחובות מנחם בגין ואבן גבירול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית מגדל רסיטל בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', חתמה היום (חמישי) על הסכם ענק עם קבוצת משקיעים, במסגרתו היא תמכור להם נכסים בשני מגדלים שהיא בונה בתל אביב תמורת 140 מיליון שקל. מדובר במגדל סומייל, המצוי בצומת הרחובות ארלוזורוב ואבן גבירול בקרבת כיכר המדינה, ובמגדל רסיטל הממוקם ברחוב מנחם בגין בתל אביב. המחיר משקף עלות קרקע של 90 מיליון שקל.

לקריאה נוספת:
זרוע רובוטית ורחפנים: כך ייראה ענף הבנייה בשנים הקרובות
לשפשף את העיניים: כך נראות דירות נופש שרוכשים תושבי חוץ במיליונים
990 אלף שקל לדירה במרכז הארץ: הושלם מכרז ענק של מחיר למשתכן בראשל"צ

במסגרת העסקה תמכור חג'ג' לרוכשים זכויות ל-320 מ"ר של שטחי מסחר בפרויקט סומייל וחניות שישמשו אותם, בסכום של כ-21 מיליון שקל כולל מע"מ. בנוסף יימכרו למשקיעים 12 יחידות דיור (בגדלים שונים) במגדל היוקרה, בשטח כולל של 1,240 מ"ר, בתוספת חניות שישמשו אותן, במחיר של כ-60 מיליון שקל.

כמו כן, תמכור חג'ג' לקבוצת המשקיעים, באמצעות החברה-הבת רג'נסי, זכויות ל-220 מ"ר שטחי מסחר במגדל רסיטל, שטחי שירות ואחסנה הצמודים להם, במחיר של 12 מיליון שקל; וכן זכויות להקמת משרדים בשטח של 2,400 מ"ר ובתוספת חניות במחיר של כ-47 מיליון שקל, כולל מע"מ.

על פי הדיווח לבורסה, הרוכשים יצטרכו לחתום על הסכמי המכר בתוך חודש ימים, ובמידה שלא יעשו זאת יחולטו דמי הרצינות שהועמדו לזכות חג'ג' במסגרת העסקה.

מגדל המשרדים H TOWER (רסיטל) שוכן במתחם אולמי רסיטל לשעבר ברחוב מנחם בגין בתל אביב, בצמידות לפרויקט מגדלי הצעירים. המגדל, שנמצא בשלבי בניית שלד מתקדמים, יכלול 30 קומות משרדים וקומת מסחר.

מגדל המגורים H INFINITI (סומייל) נבנה בימים אלו במתחם סומייל שברחוב אבן גבירול ונמצא בשלבי חפירה ודיפון. בסיום הבנייה הוא יכלול מגדל עם 47 קומות ו-220 יחידות דיור, שיחובר לבניין בוטיק בן 7 קומות עם 22 יחידות דיור נוספות. פרויקט היוקרה, שתוכנן על ידי אדריכל משה צור, כולל בריכת שחייה, מועדון דיירים וחדר כושר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית מגדל סומייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully